I. OPĆI UVJETI I PRAVILA POSLOVANJA
1. Korištenje i izmjene Ovi Opći uvjeti i pravila poslovanja (dalje: Opći uvjeti i pravila) odnose se i uređuju način korištenja online tržnicena stranicama https://trznica.krapina.hr
Web stranice kao i ostale usluge online tržnice mogu se koristiti za vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada na način utvrđen ovim Općim uvjeti i pravilima. Korištenjem online tržnice obvezujete se poštivati ove Opće uvjete i pravila.
Ukoliko niste suglasni s ovim Općim uvjetima i pravilima, molimo nemojte koristiti Krapina online tržnicu. Ovi Opći uvjeti i pravila podložni su promjenama u bilo kojem trenutku. Stoga biste stranice s Općim uvjetima i pravilima trebali provjeriti pri svakoj posjeti web stranice online tržnice. Ako web stranice online tržnice nastavite koristiti nakon što su na istoj objavljeni izmijenjeni Opći uvjeti i pravila smatra se da ste suglasni s novim Općim uvjetima i pravilima poslovanja. Nismo odgovorni ni za kakve moguće posljedice proizašle iz promjena web sadržaja.
2. Uvjeti kupnje
Ovim Općim uvjetima i pravilima utvrđuje se postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na internetskim stranicama https://trznica.krapina.hr
Postupak te uvjeti kupnje/prodaje robe putem online tržnice definirani su kroz sljedeće etape: – Naručivanje – Kontakt – Preuzimanje i plaćanje Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn) i uključuju PDV. Artikli se isporučuju po cijenama važećim na dan naručivanja.
2.1. Registracija
Da biste se registrirali ili koristili usluge Online tržnice, morate imati najmanje 18 godina. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i kupnje.
Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom registracije ili kupnje, molimo da bez odgode ažurirate vaš korisnički račun, odnosno obavijestite nas o nastalim promjenama Sukladno zakonskim ograničenjima, vezano uz dob za kupnju alkoholnih pića, kupac snosi odgovornost da će punoljetna osoba preuzeti narudžbu. Naručitelj tj. kupac odgovara za ispravnost svih unesenih podataka prilikom kupnje artikala.
2.2. Naručivanje robe
Proizvodi se naručuju elektroničkim putem. Pritiskom ikone „Dodaj“, odabrani proizvod se dodaje u potrošačku košaricu. Proizvodi se smatraju naručenim u trenutku kada kupac prođe cijeli proces narudžbe.
Kupnja registriranog korisnika Kupnja registriranog korisnika pruža mogućnosti kao što su:
• Pregled prošlih narudžbi
• Izmjena podataka korisničkog računa
• Favoriti
• Liste kupnji
Nakon izrade i potvrde narudžbe, na e-mail kojim ste se registrirali kao kupac dobiti ćete e-mail potvrdu da je narudžba zaprimljena. Potvrda se generira automatski od strane servera te prosljeđuje kupcu u trenutku potvrde narudžbe. Ukoliko ne dobijete ovakvu poruku, molimo provjerite:
1. Da li je poruka u vašem Junk/Spam folderu
2. Da li je vaš mailbox pun Slike proizvoda na Online tržnice su ilustrativne prirode te slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda. Online tržnica ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih. Za to su odgovorni prodavači.
2.3. Kontakt i dogovor za dostavu/preuzimanje
Kupac i prodavač dužni su stupiti u kontakt nakon narudžbe. Prilikom kontakta (mailom ili telefonom) dogovorit će način isporuke (prodavač šalje/dostavlja robu ili kupac preuzima robu kod prodavača). Ukoliko kupac i prodavač ne dogovore način isporuke narudžba se neće provesti.
2.4. Dostava/preuzimanje i plaćanje robe
Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti načinom plaćanja dogovorenim s prodavačem. Naručena roba bit će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prije preuzimanja pregledati pošiljku, a eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti te odbiti primiti oštećenu pošiljku. E-račun Online tržnica trenutno ne podržava e-račun za naručitelje koji su obveznici javne nabave.
2.6. Reklamacije, povrati i prigovori
Kupac i Prodavač će nastojati izbjeći prigovore, na način da kupac prilikom preuzimanja provjeri robu.
Kao Kupac imate pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u slijedećim slučajevima:
– ukoliko je isporučena roba koju niste naručili (npr. pogrešan proizvod);
– ukoliko je isporučena roba kojoj je već istekao rok trajanja;
– ukoliko je isporučena roba s greškom ili oštećenjem koja nisu nastala u transportu.
Kako bi što brže mogli provjeriti narudžbu na koju imate prigovor, molimo da navedete broj narudžbe, broj računa te da navedete opisno na što se prigovor odnosi (npr. u slučaju reklamacije na hranu, molimo da navedete ili fotografirate proizvod (ukoliko se reklamacije može vizualno predočiti) te Prodavaču pošaljete lot oznaku i datum minimalne trajnosti („Upotrijebiti do“, „Najbolje upotrijebiti do (kraja)“ datum). Nakon zaprimljenog prigovora, Prodavač će vam poslati potvrdu da je zaprimio, te ćemo vam najkasnije u roku 15 dana odgovoriti na prigovor (15 dana od dana zaprimanja), sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača.
Ukoliko Prodavač utvrdi da je Vaš prigovor opravdan, imate pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod ili poklon bon minimalno u iznosu uplaćenog iznosa, a kojega možete iskoristiti prilikom slijedeće kupnje.
U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavač – OPG.
U kojim slučajevima nemate pravo na povrat proizvoda?
1. Proizvodu je istekao rok trajanja, a isporučen je s važećim rokom trajanja;
2. Otvoren proizvod valjanog roka trajanja, koji je ispravan i zdravstveno sukladan.
PRAVO KUPCA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor koji sklapate s Prodavačem za prodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom proizvoda od strane Prodavača te izvršenim plaćanjem s vaše strane, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi uvjeti sastavni su dio uvjeta i pravila poslovanja između Prodavača i kupca. Sukladno čl.72. st.1. Zakona o zaštiti potrošača, svaki ugovor sklopljen putem daljinske komunikacije (internetska trgovina) možete raskinuti ne navodeći razloge za to, u roku od 14 radnih dana, od dana kada ste primili proizvode. Za raskid ugovora koristite Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora. U slučaju jednostranog raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
Kada nemate pravo na jednostrani raskid ugovora?
Nemate pravo na jednostrani raskid ako ste robu samostalno preuzeli kod prodavača.
Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe (svježa hrana, lako pokvarljiva hrana s mikrobiološkog gledišta i sl.). Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača.